هتل رامادا دیوانا پوکت
هتل رامادا دیوانا پوکت

هتل رامادا دیوانا پوکت

Ramada Phuket Deevana Patong

یکی از هتل های پوکت هتل رامادا دیوانا پوکت می باشد. این هتل ۴ ستاره در قسمت مرکزی پاتونگ که فاصله کمی ازساحل پاتونگ-مراکز خرید شبانه و شب زنده داری پوکت دارد واقع شده است. این هتل دارای امکانات کاملو عالی می باشد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی منحصر به فرد برای شما رقم بزنیم.

http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت

http://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.irhttp://thaitor.ir

 

تمام اتاق ها با نمایش دلپذیری از مناطق زیبای شهر تزیین شده. کوه نوردی و استفاده از استخر از امکانات هتل برای شماست. هراتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت های ماهواره ای، صندوق امانات، کتری برقی و یک حمام خصوصی است و با این امکانات خاص شما همچنین از امکان بالکن خصوصی نیز بهره ببرید.امکانات دیگر موجود در این هتل شامل اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری و پذیرش در تمام طول روزبه همراه یک میز تور و خدمات شاتل میباشد که البته برای این سرویس ها یک هزینه اضافی باید پرداخت شود. مهمان همچنین می تواند استفاده از لباس های شسته شده و اتو شده تازه نیز بهره ببرد. یک تراس حمام آفتاب مجهز و امکان سفارش منوها و ماساژ آرامش بخش نیز از دیگر امکانات هتل میباشد.
وعده های غذایی و نوشیدنی ها را میتوانید بر اساس انتخاب در رستوران هتل و منوی میان وعده سفارشی تحویل بگیرید.

http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا پوکت http://thaitor.irهتل رامادا دیوانا http://thaitor.ir

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های پوکت , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی